Garantie / Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens vervoer of dat er iets anders gebeurt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, waardoor er een klacht ontstaat.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@op-gevoel.nl. Je krijgt van ons binnen 3 werkdagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.